Přehled kostiček

Prohlédněte si vzhled jednotlivých druhů kostiček hry Pushover a jejích remixů. V horní části tabulky jsou kostičky uspořádány vedle sebe tak, jak si v remixech odpovídají. Tlustou čarou jsou odděleny kostičky, které jsou pro dané remixy speciální. Klikejte na kostičky pro další informace.

PushoverIshisoft PushoverGNU PushoverDomino QuakeDomino DashDomino Run
standart
standart Klasická (Pushover)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
standart
standart Klasická (Ishisoft Pushover)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
standard
standard Klasická (GNU Pushover)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
simple
simple Klasická (Domino Quake)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
normal
normal Klasická (Domino Dash)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
standard
standard Klasická (Domino Run)
Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.
tumbler
tumbler Běžec (Pushover)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%.
tumbler
tumbler Běžec (Ishisoft Pushover)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%.
tumbler
tumbler Běžec (GNU Pushover)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%.
roller
roller Běžec (Domino Quake)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků.
tumbler
tumbler Běžec (Domino Dash)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků.
tumbler
tumbler Běžec (Domino Run)
Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí.
stopper
stopper Zeď (Pushover)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře.
stopper
stopper Zeď (Ishisoft Pushover)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře.
stopper
stopper Zeď (GNU Pushover)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře.
solid
solid Zeď (Domino Quake)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky.
blocker
blocker Zeď (Domino Dash)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky.
stopper
stopper Zeď (Domino Run)
Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky.
delay
delay Tvrďák (Pushover)
Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%.
delay
delay Tvrďák (Ishisoft Pushover)
Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%.
delay
delay Tvrďák (GNU Pushover)
Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%.
delayed
delayed Tvrďák (Domino Quake)
Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru.
pauser
pauser Tvrďák (Domino Dash)
Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru.
exploder
exploder Dynamit (Pushover)
Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu.
exploder
exploder Dynamit (Ishisoft Pushover)
Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu.
exploder
exploder Dynamit (GNU Pushover)
Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu.
exploder
exploder Dynamit (Domino Dash)
Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí.
exploder
exploder Dynamit (Domino Run)
Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není dělič, ten nepropadne), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí.
bridger
bridger Most (Pushover)
Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.
bridger
bridger Most (Ishisoft Pushover)
Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.
bridger
bridger Most (GNU Pushover)
Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.
bridger
bridger Most (Domino Dash)
Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.
bridger
bridger Most (Domino Run)
Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.
trigger
trigger Ukončovací (Pushover)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
trigger
trigger Ukončovací (Ishisoft Pushover)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
trigger
trigger Ukončovací (GNU Pushover)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
lastToFall
lastToFall Ukončovací (Domino Quake)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
target
target Ukončovací (Domino Dash)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
finisher
finisher Ukončovací (Domino Run)
Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.
splitter
splitter Dělič (Pushover)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém.
splitter
splitter Dělič (Ishisoft Pushover)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém.
splitter
splitter Dělič (GNU Pushover)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém.
dividing
dividing Dělič (Domino Quake)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém.
splitter
splitter Dělič (Domino Dash)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci.
splitter
splitter Dělič (Domino Run)
Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci.
vanisher
vanisher Mizeč (Pushover)
Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě.
vanisher
vanisher Mizeč (Ishisoft Pushover)
Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě.
vanisher
vanisher Mizeč (GNU Pushover)
Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě.
vanisher
vanisher Mizeč (Domino Dash)
Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel.
ascender
ascender Lítač (Pushover)
Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.).
ascender
ascender Lítač (Ishisoft Pushover)
Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.).
ascender
ascender Lítač (GNU Pushover)
Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.).
floater
floater Lítač (Domino Dash)
Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí.
counter-stopper-1
counter-stopper-1 Jednička (Ishisoft Pushover)
Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
cannon
cannon Dělo (Domino Quake)
Děle se zaktivuje, když na něj strčí kostička. Vystřelí a rozpohybuje strefenou kostičku. Je principielně podobné Plachtiči.
doubleback
doubleback Kulič (Domino Dash)
Kulič je téměř obyčejnou kostičkou, ale při pádu dolů změní svůj směr pádu.
pusher
pusher Tlačítko (Domino Run)
Jediný originální prvek Domino Run. Fungují ve dvojici. Pokud je do jednoho strčeno, druhé (nad či pod) předá impuls dál.
counter-stopper-2
counter-stopper-2 Dvojka (Ishisoft Pushover)
Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
spring
spring Pružina (Domino Quake)
Pružina odrazí kostičku, která na ni spadne shora do místa, které je naznačeno při stavění. Pružinu je třeba aspoň jednou využít pro výhru.
ladder
ladder Žebřík (Domino Dash)
Žebřík je specialitou Domino Dash a dokáže vzhůru postavit žebřík na nejbližší plošinu, aby se tam hlavní hrdina dostal.
counter-stopper-3
counter-stopper-3 Trojka (Ishisoft Pushover)
Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
swing
swing Houpačka (Domino Quake)
Houpačka funguje tak, že jedna kostička musí spadnout na konec, který je ve vzduchu, a druhá je tak vymrštěna z konce, který ležel na zemi do místa označeného při stavbě. Houpačku je třeba aspoň jednou použít pro výhru.
starter
starter Startér (Ishisoft Pushover)
Startér je pevně daná kostička, do které musíte strčit jako první. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
dynamite
dynamite Dynamit (Domino Quake)
Dynamit v Domino Quake je odlišný od Dynamitu v Pushoveru. Do jeho roznětky musí strčit kostička. Dynamit se tak aktivuje, vybuchne a rozpohybuje naznačené kostičky nad ním v různém směru podle jeho umístění. K dokončení komnaty je potřeba jej využít.
rocket
rocket Raketa (Ishisoft Pushover)
Raketa se chová jako lítačascender, který však zničí kus plošiny, do které narazí. Kostička, která na plošině stála se propadne dolů! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
mimic
mimic Mim (Ishisoft Pushover)
Pokud mim spadne, spadnou s ním ve stejnou dobu a stejným směrem i všichni další v komnatě. Jde však pouze o prvotní impulz, poté už se chová jako klasická kostička. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.
antigrav
antigrav Plachtič (Ishisoft Pushover)
Plachtič funguje stejně jako běžec, jen na něj nepůsobí gravitace, takže pokračuje stále do strany vzduchem. Nemusí být mimo obrazovku, když padá ukončovací. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.