
Přehled kostiček
Prohlédněte si vzhled jednotlivých druhů kostiček hry Pushover a jejích remixů. V horní části tabulky jsou kostičky uspořádány vedle sebe tak, jak si v remixech odpovídají. Tlustou čarou jsou odděleny kostičky, které jsou pro dané remixy speciální. Klikejte na kostičky pro další informace.
Pushover | Ishisoft Pushover | GNU Pushover | Domino Quake | Domino Dash | Domino Run |
---|---|---|---|---|---|
![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() | ![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() | ![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() | ![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() | ![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() | ![]() ![]() Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál. ![]() |
![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%. ![]() | ![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%. ![]() | ![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%. ![]() | ![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. ![]() | ![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí a Tvrďáků. ![]() | ![]() ![]() Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdí. ![]() |
![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře. ![]() | ![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře. ![]() | ![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře. ![]() | ![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. ![]() | ![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. ![]() | ![]() ![]() Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžec a další kostičky. ![]() |
![]() ![]() Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%. ![]() | ![]() ![]() Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%. ![]() | ![]() ![]() Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%. ![]() | ![]() ![]() Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. ![]() | ![]() ![]() Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdi a Klasické kostičky. Podobně jako od zdi se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. ![]() | |
![]() ![]() Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu. ![]() | ![]() ![]() Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu. ![]() | ![]() ![]() Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu. ![]() | ![]() ![]() Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítač, dělič nebo mizeč, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. ![]() | ![]() ![]() Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není dělič, ten nepropadne), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil most, díra se ihned zacelí. ![]() | |
![]() ![]() Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička. ![]() | ![]() ![]() Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička. ![]() | ![]() ![]() Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička. ![]() | ![]() ![]() Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička. ![]() | ![]() ![]() Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička. ![]() | |
![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() | ![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() | ![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() | ![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() | ![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() | ![]() ![]() Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou. ![]() |
![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém. ![]() | ![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém. ![]() | ![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém. ![]() | ![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém. ![]() | ![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. ![]() | ![]() ![]() Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. ![]() |
![]() ![]() Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě. ![]() | ![]() ![]() Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě. ![]() | ![]() ![]() Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě. ![]() | ![]() ![]() Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. ![]() | ||
![]() ![]() Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.). ![]() | ![]() ![]() Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.). ![]() | ![]() ![]() Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákem. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.). ![]() | ![]() ![]() Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. ![]() | ||
![]() ![]() Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | ![]() ![]() Děle se zaktivuje, když na něj strčí kostička. Vystřelí a rozpohybuje strefenou kostičku. Je principielně podobné Plachtiči. ![]() | ![]() ![]() Kulič je téměř obyčejnou kostičkou, ale při pádu dolů změní svůj směr pádu. ![]() | ![]() ![]() Jediný originální prvek Domino Run. Fungují ve dvojici. Pokud je do jednoho strčeno, druhé (nad či pod) předá impuls dál. ![]() | ||
![]() ![]() Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | ![]() ![]() Pružina odrazí kostičku, která na ni spadne shora do místa, které je naznačeno při stavění. Pružinu je třeba aspoň jednou využít pro výhru. ![]() | ![]() ![]() Žebřík je specialitou Domino Dash a dokáže vzhůru postavit žebřík na nejbližší plošinu, aby se tam hlavní hrdina dostal. ![]() | |||
![]() ![]() Kostičky jednička, dvojka a trojka spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdi! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | ![]() ![]() Houpačka funguje tak, že jedna kostička musí spadnout na konec, který je ve vzduchu, a druhá je tak vymrštěna z konce, který ležel na zemi do místa označeného při stavbě. Houpačku je třeba aspoň jednou použít pro výhru. ![]() | ||||
![]() ![]() Startér je pevně daná kostička, do které musíte strčit jako první. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | ![]() ![]() Dynamit v Domino Quake je odlišný od Dynamitu v Pushoveru. Do jeho roznětky musí strčit kostička. Dynamit se tak aktivuje, vybuchne a rozpohybuje naznačené kostičky nad ním v různém směru podle jeho umístění. K dokončení komnaty je potřeba jej využít. ![]() | ||||
![]() ![]() Raketa se chová jako lítačascender, který však zničí kus plošiny, do které narazí. Kostička, která na plošině stála se propadne dolů! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | |||||
![]() ![]() Pokud mim spadne, spadnou s ním ve stejnou dobu a stejným směrem i všichni další v komnatě. Jde však pouze o prvotní impulz, poté už se chová jako klasická kostička. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() | |||||
![]() ![]() Plachtič funguje stejně jako běžec, jen na něj nepůsobí gravitace, takže pokračuje stále do strany vzduchem. Nemusí být mimo obrazovku, když padá ukončovací. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru. ![]() |