Popis kostiček

Zde se setkáte s popisem speciálních vlastností jednotlivých kostiček. Jsou zde uvedeny jak české (mnou vymyšlené) názvy, tak anglické, využívané v anglických návodech. Animace lze restartovat kliknutím.

Ukončovací

UkončovacíUkončovacíUkončovacíUkončovacíUkončovacíUkončovací

Ukončovací kostička má zásadní význam ve hře - musí spadnout poslední. Je možné, aby vypadla z obrazovky. Setkáte se s ní určitě v každé komnatě jednou.

triggerAnim.gif';

Klasická

KlasickáKlasickáKlasickáKlasickáKlasickáKlasická

Klasická kostička nemá žádnou speciální funkci. Spadne, pokud je do ni strčeno a řetězový pád posílá dál.

standardAnim.gif';

Běžec

BěžecBěžecBěžecBěžecBěžecBěžec

Běžec po strčení neustále pokračuje ve valení vpřed, dokud není zastaven ležící kostičkou. Odráží se od Zdíblocker a Tvrďákůdelay. Je 4.nejčastější kostičkou a má pravděpodobnost výskytu 74%.

tumblerAnim.gif';

Dynamit

DynamitDynamitDynamitDynamitDynamit

Když se dynamitu něco dotkne, zničí kus plošiny, kde původně stál. Vzniklou dírou propadne bezprostředně kostička, která jeho výbuch způsobila (pokud to není lítačascender, děličsplitter nebo mizečvanisher, ty nepropadnou), a mohou samozřejmě propadat i kostičky další. Pokud výbuch způsobil mostbridge, díra se ihned zacelí. Pravděpodobnost výskytu je 51%, je 6.nejčetnější kostičkou hry. Nejvíce se s ním setkáte v prostředí japonského domu.

exploderAnim.gif';

Dělič

DěličDěličDěličDěličDěličDělič

Do Děliče se nestrká, na něj musí kostička spadnout. Poté se rozdělí na dvě kostičky, které padnou na obě strany a rozdělí tak řetězovou reakci. Pravděpodobnost výskytu Děliče je 46%. Nejvíce si ho užijete v prostředí počítačovém.

splitterAnim.gif';

Most

MostMostMostMostMost

Strčením do mostu most zacelí díru v plošině, před kterou stojí. Pokud zde žádná není, chová se jako klasická kostička.

bridgeAnim.gif';

Mizeč

MizečMizečMizečMizeč

Mizeč se chová jako klasická kostička, jen po svém pádu zmizí, aby nepřekážel. Není moc oblíben, pravděpodobnost jeho výskytu je 30%. Nejvíce Mizeču je v čínském domě.

vanisherAnim.gif';

Tvrďák

TvrďákTvrďákTvrďákTvrďákTvrďák

Tvrďák je těžký, neboť je kombinací Zdiblocker a Klasické kostičkystandard. Podobně jako od zdiblocker se od něho kostky odrážejí, ale on sám chvíli odolá a poté se svalí v pokračujícím směru. Pravděpodobnost jeho výskytu je 68%.

delayAnim.gif';

Zeď

ZeďZeďZeďZeďZeďZeď

Zeď je jediná kostička, která ve hře nemusí (ani nemůže) spadnout. Odráží se od ní běžectumbler a další kostičky. Je třetí nejčetnější ve hře.

Lítač

LítačLítačLítačLítač

Lítač má schopnost se vznést do výšky a pokud narazí na nějaký strop, tak strčit v pokračujícím směru. Týká se ho trik Nevinné upadnutí. Jeho pravděpodobnost výskytu je 68%, takže je 5. nejčetnější kostičkou spolu s Tvrďákemdelay. Nejvíce si této kostičky užijete v prostředí aztéckého chrámu (2.) a počítačovém (4.).

ascenderAnim.gif';

Jednička

Jednička

Kostičky jedničkacounter-stopper-1, dvojkacounter-stopper-2 a trojkacounter-stopper-3 spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdiblocker! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

counter-stopper-1Anim.gif';

Dvojka

Dvojka

Kostičky jedničkacounter-stopper-1, dvojkacounter-stopper-2 a trojkacounter-stopper-3 spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdiblocker! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

counter-stopper-2Anim.gif';

Trojka

Trojka

Kostičky jedničkacounter-stopper-1, dvojkacounter-stopper-2 a trojkacounter-stopper-3 spolu úzce souvisí, musejí být shozeny v daném pořadí podle jejich pruhů. Dokud nejsou shozeny všechny kostičky nižší skupiny, ty vyšší se chovají jako zdiblocker! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

counter-stopper-3Anim.gif';

Startér

Startér

Startér je pevně daná kostička, do které musíte strčit jako první. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

starterAnim.gif';

Raketa

Raketa

Raketa se chová jako lítačascender, který však zničí kus plošiny, do které narazí. Kostička, která na plošině stála se propadne dolů! Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

rocketAnim.gif';

Mim

Mim

Pokud mim spadne, spadnou s ním ve stejnou dobu a stejným směrem i všichni další v komnatě. Jde však pouze o prvotní impulz, poté už se chová jako klasickástandard kostička. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

mimicAnim.gif';

Plachtič

Plachtič

Plachtič funguje stejně jako běžectumbler, jen na něj nepůsobí gravitace, takže pokračuje stále do strany vzduchem. Nemusí být mimo obrazovku, když padá ukončovací. Kostička přidaná v Ishisoft Pushoveru.

antigravAnim.gif';

Dělo

DěloDěle se zaktivuje, když na něj strčí kostička. Vystřelí a rozpohybuje strefenou kostičku. Je principielně podobné Plachtiči.

Pružina

PružinaPružina odrazí kostičku, která na ni spadne shora do místa, které je naznačeno při stavění. Pružinu je třeba aspoň jednou využít pro výhru.

Houpačka

HoupačkaHoupačka funguje tak, že jedna kostička musí spadnout na konec, který je ve vzduchu, a druhá je tak vymrštěna z konce, který ležel na zemi do místa označeného při stavbě. Houpačku je třeba aspoň jednou použít pro výhru.

Dynamit

DynamitDynamit v Domino Quake je odlišný od Dynamitu v Pushoveru. Do jeho roznětky musí strčit kostička. Dynamit se tak aktivuje, vybuchne a rozpohybuje naznačené kostičky nad ním v různém směru podle jeho umístění. K dokončení komnaty je potřeba jej využít.

Kulič

KuličKulič je téměř obyčejnou kostičkou, ale při pádu dolů změní svůj směr pádu.

Žebřík

ŽebříkŽebřík je specialitou Domino Dash a dokáže vzhůru postavit žebřík na nejbližší plošinu, aby se tam hlavní hrdina dostal.

Tlačítko

TlačítkoJediný originální prvek Domino Run. Fungují ve dvojici. Pokud je do jednoho strčeno, druhé (nad či pod) předá impuls dál.